All Rezku POS Reviews

1-25 of 27 Reviews

Sort by

Reviews are by default sorted by Recommended to software buyers, driven by our proprietary algorithm reflecting the depth and quality of the review, recency of experience, and other factors. As a neutral reviews platform, the star rating of the review is not considered in the "Recommended" ranking, and there is currently no voting mechanism that would allow site visitors to influence the ranking.
User Profile

John

Verified reviewer

Food & Beverages, 11-50 employees

Used daily for less than 6 months

Review Source: Capterra
This review was submitted organically. No incentive was offered

OVERALL RATING:

5

EASE OF USE

5

VALUE FOR MONEY

5

CUSTOMER SUPPORT

5

FUNCTIONALITY

5

Reviewed September 2018

Sip & Savor and Rezku to the moon and beyond!

There are so many reasons why this works for us! Ease of use and training, stability with the use of the Rezku configured router, a robust CRM package that enables us to use gift cards and rewards, PCI compliance and speed of transactions using their merchant services partner, a reporting structure with real time data, and Ipad based. But most of all, the support level is unbelievable. I don't have much contact now that I have been up for a while, but as we were implementing and learning geting answers by using their chat system was within minutes every time. Yes, I said EVERY time, any day and any hour.

PROS

Very easy to use back and front of house. I make changes and corrections on products, pricing and quantities on the spot to avoid service issues and keep things running smoothly.

CONS

The first few iterations lacked functionality which then delayed our implementation a few months.

Vendor Response

John, we have a great staff that really cares about the product and our restaurant partners. This review is a great hats off to them. You have been a pleasure to work with. We are always here to help when you need us. Paul Katsch, CEO

Replied September 2018

Joel

Restaurants, 2-10 employees

Used daily for less than 2 years

Review Source: Capterra

OVERALL RATING:

5

EASE OF USE

5

VALUE FOR MONEY

5

CUSTOMER SUPPORT

5

FUNCTIONALITY

5

Reviewed May 2023

We are SO glad we chose Rezku for our new café!

With Rezku, our business runs very smoothly. Order taking is a breeze. Our customers tell us that online ordering is fast and painless. Keeping track of inventory, adding new items to our menu and logging employee work hours are all very straightforward and simple. It all just works! We were new to running a restaurant and Rezku made it easier for us to get started. We are very happy with our choice of Rezku for our business.

PROS

Rezku was very easy to setup. We were able to get started using Rezku after only a couple of hours of set-up time. Learning to use the POS is also very quick and simple. We also loved the fact that there are many "extras" included with Rezku that cost extra or aren't even available with other POS systems. An example of this is ingredient level inventory and food costing. We can determine exactly what each menu item costs to serve using those features and it has been tremendously helpful in keeping our food costs down.Rezku support has been EXCELLENT! There is always someone available via phone or chat to answer questions or resolve any issues that arise .

CONS

Honestly, there is nothing we don't like!

Reason for choosing Rezku POS

Because Rezku included many features that the others either didn't offer or charged extra for. Also, we are very small and we didn't want to have a monthly fee to worry about. Rezku has plans that are perfect for smaller restaurants that are just starting out. If we choose to expand or open additional locations, Rezku can also grow with us.

Micah

Used less than 6 months

Review Source: Capterra
This review was submitted organically. No incentive was offered

OVERALL RATING:

3

EASE OF USE

3

VALUE FOR MONEY

2

CUSTOMER SUPPORT

3

FUNCTIONALITY

4

Reviewed October 2017

Had a good start, then customer service didnt understand what i was trying to do.

PROS

Response on problems. The set up on the program was a little involved but manageable. Did allow for functions on a business that doesnt have a lot of variables.

CONS

Didn't like the fact that after listening to what i wanted, they kept sending me the wrong cc machine. Forward 30 days, i cancelled due to unforseen event, and they wouldnt refund anything. Will never use again.

Vendor Response

Micah Thanks for your feedback. We strive to offer the best service in the industry. We have a great 30 day - no questions asked -return policy on our hardware. Unfortunately, we can not accept returned hardware after it has been used in a restaurant environment for months. I am unaware of any POS company that allows you to return hardware when your business closes for a full refund. Our POS and credit card processing is fully integrated. We sent you the right credit card reader (which was never hook up). You wanted your credit card processing separate from the POS which we don't do. Our POS is fully EMV and PCI compliant. Our CC integration actually lowers your liability and your costs. We are sorry about the shooting in your club and that you had to close Vibe. We are here for our customers. We fight to help businesses like yours. We wish you better days in the future. I know the closing of Vibe was heartbreaking.

Replied November 2017

Kevin

Food & Beverages, 11-50 employees

Used daily for less than 12 months

Review Source: Capterra

OVERALL RATING:

5

EASE OF USE

5

VALUE FOR MONEY

5

CUSTOMER SUPPORT

5

FUNCTIONALITY

5

Reviewed March 2023

Jasper Ridge Brewery and Rezku POS

Excellent

PROS

Everything is wonderful with Rezku. Anytime I have an issue or problem they are there to help and answer questions.

CONS

The only problem I have is in the reports and exports, there is not a description for the reports. It's easy enough to click and view the report to see what it contains.

Reason for choosing Rezku POS

Talking with the customer support team. Even when I was just looking they were able to answer questions and make time for our business.

Reasons for switching to Rezku POS

Outdated

James

Food & Beverages, 11-50 employees

Used daily for less than 2 years

Review Source: Capterra

OVERALL RATING:

5

EASE OF USE

5

VALUE FOR MONEY

5

CUSTOMER SUPPORT

5

FUNCTIONALITY

5

Reviewed March 2023

Rico's Italian Pizza Review of Rezku

Rezku is a great POS that has amazing communication and support.

PROS

Rezku has the features necessary to build a complex menu for pizza restaurants.

CONS

Rezku is constantly evolving which to leads to growing pains.

Reasons for switching to Rezku POS

Toast lacked the features required to run our restaurant efficiently.

Tracey

Restaurants, 2-10 employees

Used daily for less than 2 years

Review Source: Capterra
This review was submitted organically. No incentive was offered

OVERALL RATING:

5

EASE OF USE

5

VALUE FOR MONEY

5

CUSTOMER SUPPORT

5

FUNCTIONALITY

5

Reviewed May 2019

Best POS Ever!

With Rezku, I am able to track inventory and ingredients with ease. When I run out of an item, the item will "gray" out and let everyone know we are out of that item. I am also able to "archive" an item to where it does not even show up on the screen. I track employee hours and tips which make payroll a lot easier. I love the new "today's specials", "86'd Items" and "manager notes" features.

PROS

We are a very small business and have tried several POS systems (Square, Shopkeep, and 2 others). When looking for a new, more user-friendly POS, I came across Rezku. I watched a video with the CEO, explaining the POS and stated "Give us a call and if someone (a real person) does not answer your call, then do not get our service." Now that is how to do business! Rezku's customer service is top notch. Any question and any time of day, they are ALWAYS there to help me out. They are very friendly and professional. I enrolled in their CRM program. I love having gift cards that I am able to load and check the balance. With the CRM I am able to see my top customers. I can even use the back office to see what their previous orders have been. Rezku listens to their customer's feedback and is always improving its system. I will never use any other POS system EVER!

CONS

One of my favorite features was the "off line" option. We use a tablet strictly for deliveries and loved the ability of being able to accept credit cards while off line. When I got back to where there was internet service, the payments would "push" through. It was one less thing I had to worry about. Now I have to start out the day making sure I put our delivery table in "off line" mode and then I have to remember to turn it off several minutes before I close the drawer.

Vendor Response

Lurie, Everyday the Rezku team works hard. We have high standards for ourselves. I have to say that reviews like this and working with people like you make it all so rewarding. Our goal has always been to help restaurants like yours. In today's POS marketplace there are so many gimmicks and tricks. We have always felt that we must earn your business everyday. I am pleased to see that we are delivering on our promises. I feel that if everyone had the opportunity to meet our staff and see our product first hand then every restaurant would have Rezku. Have a wonderful day. The Rezku Team

Replied May 2019

Evangelos

Food & Beverages, 11-50 employees

Used daily for less than 12 months

Review Source: Capterra

OVERALL RATING:

5

EASE OF USE

5

VALUE FOR MONEY

5

CUSTOMER SUPPORT

5

FUNCTIONALITY

5

Reviewed March 2023

The best POS!

If you have any problems or questions you can call and they are available to assist in any way! I have worked with countless companies where they put you on hold for a long time and then transfer you to every department that they have. Rezku POS is nothing like those companies, they treat all customers like they are your own coworkers!

PROS

The Rezku POS is a game changer for my business and the way you are able to take orders directly from the table via a tablet speeds up the production in the kitchen.

CONS

I have yet to find any Cons in the Rezku POS system.

Reason for choosing Rezku POS

Rezku POS was by far the most appealing due to the way it is run, by having the system running on the IOS platform makes it easy to use as most of my employees along with myself already are familiar with the IOS system. The Rezku POS also has all the buttons in an easy to operate way for all who are using the system.

Skip

Restaurants, 2-10 employees

Used daily for less than 6 months

Review Source: Capterra
This reviewer was invited by the software vendor to submit an honest review.

OVERALL RATING:

4

EASE OF USE

4

VALUE FOR MONEY

5

CUSTOMER SUPPORT

5

FUNCTIONALITY

4

Reviewed November 2017

I evaluated 6 POS platforms and Rezku ticked off all the major boxes of functionality we sought.

It allows a restaurant of our size to operate efficiently without difficulty for the end user as well as the management team.

PROS

I like that the Rezku team is proactive and works to ensure that updates are added and proven when given input about better features needed. Their support staff is top of the line and they make sure that all issues are promptly solved or given a workable alternative. The costs involved should not be overlooked, as they are extremely competitive compared to other POS platforms.

CONS

The customization of reports isn't as robust as some of the other systems, but it's certainly not crippling to effectively monitor the key metrics in day to day operations. With their focus on exceptional customer service and development, I can trust that they will incorporate more features as their customer base becomes more diverse.

Vendor Response

Thank you for the positive review. We are working to make Rezku POS the best in the industry. You will see continuous improvements / updates to the system at no charge to you.

Replied November 2017

Thomas

Military, 2-10 employees

Used daily for less than 6 months

Review Source: Capterra
This review was submitted organically. No incentive was offered

OVERALL RATING:

4

EASE OF USE

4

VALUE FOR MONEY

4

CUSTOMER SUPPORT

5

FUNCTIONALITY

4

Reviewed March 2018

Hardest part was getting the staff trained.

PROS

Back office easy to maneuver for settling up menus. We can change prices and items on the fly without disrupting the service.

CONS

Printer prints chits for every transaction. We don't give sales chits to customers (except credit cards) so all we do all day is throw away sales chits. Be nice to turn it off for certain transactions.

Vendor Response

Thomas, Thanks for the positive feedback and great insight. I didn't realize that this is an issue for you. I think it is silly to waste paper. I'm sure we can fix this for you. By the way, we are releasing our quick service customer facing display this month. This will reduce paper and speed customer checkout times even more. And it is free to all of our customers.

Replied April 2018

Jennifer

Restaurants, 2-10 employees

Used less than 6 months

Review Source
This reviewer was invited by us to submit an honest review and offered a nominal incentive as a thank you.

OVERALL RATING:

4

EASE OF USE

4

VALUE FOR MONEY

5

CUSTOMER SUPPORT

5

FUNCTIONALITY

3

Reviewed January 2018

Happy to work with them.

PROS

They update and add new things all the time. Always willing to listen to what I want and try to figure out how to make it work.

CONS

Sometimes I feel like I'm limited in how I do things ie...inventory I want to put it in one way but it only allows for it to do another. Would rather have more control over it.

Greg

Restaurants, 2-10 employees

Used daily for less than 2 years

Review Source: Capterra

OVERALL RATING:

5

EASE OF USE

5

VALUE FOR MONEY

5

CUSTOMER SUPPORT

5

FUNCTIONALITY

5

Reviewed March 2023

VERY BEST! Restaurant POS system on the market

PROS

What I like best about Rezku is the fantastic customer support not once have I called Rezku support and not had the phone picked up in less than two rings and a very helpful representative walk me through any issues.

CONS

We call customer by number, so a very large ticket number printed on receipt would be a huge improvement. And when I say large I mean something about 1 inch tall at the bottom of the receipt with a circle around it.

Reasons for switching to Rezku POS

Aldelo is a company that has not kept up with the needs of the quick service restaurant industry. High prices and very poor customer service.

Scott

Restaurants, 2-10 employees

Used daily for less than 12 months

Review Source: Capterra

OVERALL RATING:

5

EASE OF USE

5

VALUE FOR MONEY

5

CUSTOMER SUPPORT

5

FUNCTIONALITY

5

Reviewed March 2023

Great system

Great experience with staff

PROS

Easy to use, setup and maintain. Best of all is the streamlined hardware.

CONS

Secondary system can be slow, connecting to host can get annoying at the worst times.

Reasons for switching to Rezku POS

Emv reader

Jennifer

Used daily for less than 6 months

Review Source: Capterra
This review was submitted organically. No incentive was offered

OVERALL RATING:

5

EASE OF USE

5

VALUE FOR MONEY

5

CUSTOMER SUPPORT

5

FUNCTIONALITY

5

Reviewed April 2018

Outstanding, intuitive and Easy to use. Having come from a retail background , this POS is so easy!

PROS

We have been so impressed with the reporting and timecard functions of this system! Easy to read, timely and the items you need to know most. More importantly, the customer service team is exceptional! No question or suggestion is too small and they answer the phone! If they don't have the answer they will find it. When you have a customer trying to check out and you need a solution they are there. Seconds feel like hours and the person who answers the phone gives you the solution. In three months we have never had a long hold time or unsatisfactory customer service experience. Rezku is continually evolving based on feedback from it's customers and improving the experience. We also chose Rezku because of their no long term commitment policy. They want to EARN your business. We refer them to everyone . If you are still doing it by hand you are crazy. Great and affordable for the "Little Guy"

CONS

We have not had any Cons with this system! It has been easy to use , cost effective and issues we have had have been on our end

Vendor Response

Jennifer, We love working with Avon Inn. You guys are passionate and fun to work with. Please keep your eyes on rezku in the coming months. We are releasing some great new upgrades to make it even better.

Replied April 2018

Kitty

Food & Beverages, 2-10 employees

Used daily for less than 6 months

Review Source: Capterra
This reviewer was invited by the software vendor to submit an honest review.

OVERALL RATING:

5

EASE OF USE

5

VALUE FOR MONEY

5

CUSTOMER SUPPORT

5

FUNCTIONALITY

5

Reviewed November 2017

As a veteran bartender/server I can confidently say the Rezku system is great!

The benefits for us were moving into the technology age as we were old school cash register and cash only. Being able to accept credit cards has helped the business so much. The reports are great as well since now we can see the sales in real time and has helped so much with the accounting factor. Bartenders cash out much quicker and smoother, the ease of use and no room for mistakes or over rings is a plus making that part of the job easier.

PROS

It's VERY modern with the Apple iPad, easy to set up and if you can work your phone then using this is a snap. Technical support is AWSOME. Have a problem or a question? Call them anytime, the techs are very knowledgeable, they will walk you through anything and everything. If there is something not available within the program for your company, know that the program developers will make the adjustments to suit your needs. And let's talk about price, first year free with no contract? It's most defiantly worth a try! Thanks to Rezku we went from that old school cash only to a new state of the art system and it's really making a difference for us. Thanks Rezku!!

Vendor Response

Kitty Our entire team has enjoyed working with you. We strive to make Rezku POS a product that delivers value and is backed with incredible service. We love to hear that our efforts are paying off on your end. Cheers! The Rezku Team

Replied November 2017

Jess

Food & Beverages, 2-10 employees

Used daily for less than 12 months

Review Source: Capterra

OVERALL RATING:

5

EASE OF USE

5

VALUE FOR MONEY

5

CUSTOMER SUPPORT

5

FUNCTIONALITY

4

Reviewed May 2017

This is the best POS system I've ever used.

PROS

Ease of use & ability to train others. I own an ice cream shop & most of my employees have no experience. The ability to show them an interface & have them competent within minutes is a huge time saver. The cost of this compared to some of the other legacy systems I've used (aloha, squirrel) can't be beat either. Easy to use & inexpensive is a great combo.

CONS

There are still a few software issues that come up. I'm assuming because it's still somewhat new. However, the tech support is first rate & the few issues that have come up were fixed immediately.

Vendor Response

Jess, It's truly a pleasure to work with you. You have been instrumental in our success. Your feedback has been priceless. We want our product to be the best on the market and we can't do it without partners like you. All the advice you have given us has been immensely valuable. We will continue to strive to improve our product and provide first rate service. Cheers! The Rezku Team

Replied May 2017

Robert

Food & Beverages, 11-50 employees

Used daily for less than 6 months

Review Source: Capterra
This review was submitted organically. No incentive was offered

OVERALL RATING:

5

EASE OF USE

5

VALUE FOR MONEY

5

CUSTOMER SUPPORT

5

FUNCTIONALITY

5

Reviewed January 2018

Working with this company has been a great experience. Great Product

We are a Culinary School training students for the food and beverage industry. This makes the instructors lesson easy and allows students to learn on a real POS system in our on campus Student run restaurant. Running the reports are easy and easy to understand. The schools accounting department loves the Admin side of the software very easy to use and reconcile. The software was very easy to setup and program. There were no issues except for setting the IP address on the card reader you need to be fast. But that is a hardware issue not a software.

PROS

The software is just what we are looking for in a training environment. There are new students using the POS everyday. From the software to the back office reports this has been a great addition to Arizona Culinary Institute. I have not dealt with a better technical support, Very patient.

Vendor Response

Robert, Thank you for giving us a shot and letting us prove that we are a different type of POS company. I know the decision making process was long and difficult for you. We will be there every step of the way for you. I know Brian really enjoyed working with your team helping you get set up. We are proud to be a part of your school and if we can do anything to help your student better understand the hospitality industry please don't hesitate to ask. Cheers!

Replied January 2018

Dan

Restaurants, 51-200 employees

Used daily for less than 6 months

Review Source: Capterra
This review was submitted organically. No incentive was offered

OVERALL RATING:

5

EASE OF USE

5

CUSTOMER SUPPORT

5

FUNCTIONALITY

4

Reviewed April 2019

Customer support is absolutely top notch!

While I have not dived in head first into the reports section yet (we just opened up this week), it looks very robust. Again, I cannot emphasize enough how great their tech support team is. Kudos to the team!

PROS

The platform is very user friendly and very easy to navigate. We just opened up a 200-seat brewpub, bar, & restaurant. Anytime I have had any issues or questions, the tech support team is absolutely phenomenal. They are helpful, patient, and easy to talk to. Setting up a new establishment has so many challenges, and having a great support team for your POS is VITAL to your success. We are very satisfied with Rezku POS.

CONS

My only issue is that there is no tools or resources for the host stand. That is a separate app. While I should have asked that question before we purchased the Rezku POS, I did just assume something like that would be included.

Vendor Response

Dan Thank you so much for your business. We are continuing to making improve Rezku. We are committed to making Rezku the best POS on the market. We have added over 100 features in the past year and expect to keep that pace over the next year. Cheers! The Rezku Team

Replied April 2019

Aaron

Hospitality, 2-10 employees

Used daily for less than 12 months

Review Source: Capterra

OVERALL RATING: