---
title: "JustCall Reviews, Pros and Cons - 2026 Software Advice"
description: "Reviews of JustCall. Learn how real users rate this software's ease-of-use, functionality, overall quality and customer support. Talk to our advisors to see if JustCall is a good fit for you!"
source_url: "https://www.softwareadvice.com/call-center/justcall-profile/reviews/"
page_type: "reviews"
language: "en"
---

1 million+ businesses helped. Get advice

Get Free Advice

[Home](https://www.softwareadvice.com/)

/

[AI Agents for Customer Support Software](https://www.softwareadvice.com/category/5207-ai-agents-for-customer-support/)

/

[JustCall](https://www.softwareadvice.com/call-center/justcall-profile/)

/

JustCall Reviews

Software Advice offers objective insights based on verified user reviews and independent product and market research. When our advisors match you to a software provider, we may earn a referral fee.

[Overview](https://www.softwareadvice.com/call-center/justcall-profile/)

Reviews

[Alternatives](https://www.softwareadvice.com/call-center/justcall-profile/alternatives/)

# JustCall User Reviews

## Reviews summary

- Overall rating: 4.1/5
- Total reviews: 225

### Secondary ratings

- Ease of use: 4.3/5
- Customer support: 4.1/5
- Value for money: 4.1/5
- Functionality: 4.1/5

### Rating distribution

- 5 stars: 109 reviews (48%)
- 4 stars: 70 reviews (31%)
- 3 stars: 20 reviews (9%)
- 2 stars: 12 reviews (5%)
- 1 star: 14 reviews (6%)

### Most mentioned pros

- We find the transfer feature to be quite helpful, along with shared phone numbers and text (SMS) inboxes.
- The available features were sufficient for our team's needs once we got everything set up.
- I like the local presence feature as it has been a while since people have picked up their phones instead of ignoring me.

### Most mentioned cons

- The sales rep failed to disclose that toll-free inbound calls, external call forwarding, and other common business scenarios would incur additional credit charges, despite knowing our exact setup before we signed.
- The compliance process was overly lengthy and burdensome, taking over a month without resulting in service activation. Despite this, we were required to pay for a subscription up front, only to be informed at the end of the compliance process that we would not receive phone service.
- I cannot recommend JustCall to businesses unless they receive written confirmation of exactly which calls are—and are not—covered under "unlimited."

## JustCall customer reviews

Showing reviews 1-25 of 225 (page 1).

### Very convenient virtual phone for work

- Overall rating: 5/5
- Reviewer: Verified Reviewer
- Verified reviewer: Yes
- Industry: Human Resources
- Company size: 11-50 employees
- Product usage: Used daily for more than 2 years
- Reviewed: December 2025
- Review source details: This review was submitted organically. No incentive was offered

It still is one of the better dialers as compared to other products that I have experienced using. The user-interface and its friendliness is exceptional as compared to other phone apps.

#### Ratings breakdown

- Ease of use: 4/5
- Value for money: 5/5
- Customer support: 4/5
- Functionality: 5/5

#### Pros

Still one of the best dialers in terms of its convenience and user-friendliness. Mobile app and web add-on are very good.

#### Cons

There are instances that it still refreshes once in a while which is annoying for somebody like myself who works with it most of the time.

#### Reasons for switching to JustCall

I changed jobs and the new one happens to use JustCall

---

### Finally there is a dialer that does not completely stink

- Overall rating: 5/5
- Reviewer: John k.
- Verified reviewer: Yes
- Industry: Information Technology and Services
- Company size: 1001-5000 employees
- Product usage: Used daily for more than 2 years
- Reviewed: February 2026
- Review source details: This reviewer was invited by us to submit an honest review and offered a nominal incentive as a thank you.

Prior to this I had thousands of leads and we were using manual dialing to contact them. I was honest with you when I said that I wanted to quit my job prior to using the automated dialer. The automated dialer is faster than the 8x8 system that we used previously and I can complete my list before the end of my shift. Overall, JustCall makes life easier for our sales team as we are no longer entering data twice per day.

#### Ratings breakdown

- Ease of use: 5/5
- Value for money: 5/5
- Customer support: 5/5
- Functionality: 4/5

#### Pros

I am drinking cold coffee and at least the parallel dialer thing is working so I do not have to click on a hundred buttons. This thing will hit ten or fifteen lines at one time and the AI will dump me into a live call when someone finally answers the phone. I like the local presence feature as it has been a while since people have picked up their phones instead of ignoring me. The integration with CRM is also nice as I do not have to do a lot of work for it to be integrated which is a huge relief. I was happy to find that the support technician was knowledgeable when my microphone stopped working.

#### Cons

The mobile app for iPhone is very buggy and I would not use it for anything serious. I hate that the reporting dashboard is rigid and I cannot rearrange items to view the information that I need. I also dislike how JustCall does not show the history of the calls that were placed to the same number as well as the disposition that we provided while I am in the call. At times the quality of the calls becomes choppy.

#### Vendor response

Thanks for the review, John. Glad the parallel dialer is saving you from those extra clicks and that our team got your mic back on track. We are working on the mobile app and making the reporting less rigid. Your notes on the live-call view are with our product team now. Hope the next cup of coffee stays hot. Appreciate you sticking with us for two years.

Replied April 2026

---

### Very goood!!!

- Overall rating: 5/5
- Reviewer: Yoel G.
- Verified reviewer: Yes
- Industry: Publishing
- Company size: 51-200 employees
- Product usage: Used daily for less than 12 months
- Reviewed: May 2025
- Review source details: This reviewer was invited by us to submit an honest review and offered a nominal incentive as a thank you.

My overall experience with JustCall was positive. It’s a user-friendly cloud phone system that streamlined our communication with clients and allowed easy tracking of interactions.

#### Ratings breakdown

- Ease of use: 5/5
- Value for money: 4/5
- Customer support: 5/5
- Functionality: 4/5

#### Pros

What I liked most about JustCall was its seamless integration with CRMs like Salesforce and HubSpot, which made it easy to log calls, texts, and notes automatically.

#### Cons

What I liked least about JustCall was the occasional call quality issues and dropped connections, especially during peak hours. Additionally, the reporting dashboard, while helpful, lacked some depth and customization options compared to other VoIP tools.

---

### JustCall for Small Business (10 employees)

- Overall rating: 4/5
- Reviewer: Kelly C.
- Verified reviewer: Yes
- Industry: Construction
- Company size: 11-50 employees
- Product usage: Used daily for less than 12 months
- Reviewed: November 2025
- Review source details: This reviewer was invited by us to submit an honest review and offered a nominal incentive as a thank you.

#### Ratings breakdown

- Ease of use: 4/5
- Value for money: 3/5
- Customer support: 4/5
- Functionality: 4/5

#### Pros

It's easy to use and there are alot of features. We find the transfer feature to be quite helpful, along with shared phone numbers and text (SMS) inboxes. It's super easy to add employees as well or buy a new phone number. They do have 2 factor authentication and google login which is helpful. The support documentation is helpful.

#### Cons

My least favorite thing about JustCall are the bugs and the phone service isn't always the most reliable.

#### Reasons for switching to JustCall

Lack of reports and features for our team.

#### Vendor response

Hi Kelly, Thank you so much for taking the time to share your experience. We’re glad to hear you’re finding value in features like shared inboxes, number management, and our transfer tools. It's great to know setup has been smooth for your team. We appreciate your note on areas that could be stronger. We’re always working behind the scenes to make things more reliable and seamless, and feedback like yours helps us stay focused on what matters. If there’s ever anything specific you’d like help with or report, our support team’s always happy to take a closer look. We’re here to make JustCall work better for you every day. Thanks, Team JustCall

Replied November 2025

---

### JC Review KK

- Overall rating: 5/5
- Reviewer: Kerry K.
- Verified reviewer: Yes
- Industry: Real Estate
- Company size: 11-50 employees
- Product usage: Used daily for more than 2 years
- Reviewed: July 2025
- Review source details: This reviewer was invited by us to submit an honest review and offered a nominal incentive as a thank you.

Overall very good, very few technical issues and is a huge step up from the program I used previously.

#### Ratings breakdown

- Ease of use: 5/5
- Value for money: 5/5
- Customer support: 4/5
- Functionality: 4/5

#### Pros

It is easy to use and integrates well with other platforms. Overall in my experience it would be highly recommended.

#### Cons

I dont really have any cons that I can think of. Occassionally the app will continue ringing on my pc when I have answered a call from my cell phone and I have to close everything out to get it to stop.

---

### Do not use. It's practically still in beta.

- Overall rating: 2/5
- Reviewer: Verified Reviewer
- Verified reviewer: Yes
- Industry: Marketing and Advertising
- Company size: 11-50 employees
- Product usage: Used daily for less than 6 months
- Reviewed: October 2022
- Review source details: This review was submitted organically. No incentive was offered

I don't recommend JustCall for anybody serious about getting a good dialer. Just spend a few extra dollars per month and get something that works as advertised. Tons of broken/unreliable features, and they obviously know it. Most complaints get routed directly to DEVELOPERS, which is a sign of an unfinished product. This company is based in India, which is notorious for taking unfinished/unpolished SaaS to market too early. It's also why they ask for videos of everything, so they can constantly fix the next broken feature.Support is fast but mostly useless; they need a video so they can send it to a dev, and then tell you that nothing was ever broken 3 days later. So you're basically paying them to be their beta tester.This software is PURE trash for live transfers, especially if you want to track your stats relating to them. The feature is so poorly executed, that it should be removed. I spent almost a month on support calls with no resolution in the end. We couldn't even get the custom wait music to work. This is an unfinished product and cheaply made.

#### Ratings breakdown

- Ease of use: 5/5
- Value for money: 1/5
- Customer support: 3/5
- Functionality: 1/5

#### Pros

The ease of use, UI, speed of setup, and chat support were exceptional. There was always somebody to reach within 10 minutes via chat.

#### Cons

Marketed as a finished end-to-end product, but it's perpetually broken. It's practically still in beta. - Most of the features do not work in JustCall. - The Admin seat is full price, even if the admin makes no calls. Total waste of $$$.- You can't upload custom wait music in the Sales Dialer, and the wait music they provide by default is an awkward 4-second loop. - Transferring a call COMPLETELY breaks the reporting and analytics. If your business model relies on transferring DO NOT use this software.- Some of the support agents don't know the software that well. My onboarding person didn't guide the call properly, and I had to go through another onboarding session to get a simple question answered.- Anytime you have an issue, you'll be asked to reproduce it and create a video for it. I've never seen a software company do this so often. It's very inefficient, time-consuming, and unprofessional. It's what a BETA tester would ask, not a supposedly established SaaS company.- The software is unstable due to the poor network it's on; they try to gaslight you when you complain about dropped calls. I have a 400Mbps/20Mbps connection. That's fast. My agents have 40Mbps/5Mbps connections. We switched to PhoneBurner, which only needs a 5Mbps/5Mbps, and have been blazing through calls without fail.

#### Reasons for choosing JustCall

JustCall did not win my business, it lost it. I gave it a chance due to its cheap price, but in the end, JustCall was a waste of money. I regret the decision. I have switched to PhoneBurner, and it's been absolutely perfect for my business. Just pay the extra money and get PhoneBurner.

#### Vendor response

Hi, I regret that your experience with us has not met your expectations. Customer satisfaction is our top priority and this is not reflective of the experience we'd like you to have. Can you please share your email id or write to us at help@justcall.io so we can schedule a call with our product team to understand what went wrong with you and help your business with our product in the future?

Replied November 2022

---

### Horrible Customer Service Bait & Switch

- Overall rating: 1/5
- Reviewer: Angie H.
- Verified reviewer: Yes
- Industry: Legal Services
- Company size: 2-10 employees
- Product usage: Used daily for more than 2 years
- Reviewed: February 2026
- Review source details: This review was submitted organically. No incentive was offered

#### Ratings breakdown

- Ease of use: 1/5
- Value for money: 1/5
- Customer support: 1/5
- Functionality: 2/5

#### Pros

No pros. Poor support, broken promises, and impossible to reach a real human. I do not recommend JustCall.

#### Cons

I’ve been a long-time customer of JustCall, but this experience has completely eroded my trust. I tried their AI agent, which handled calls poorly. I was promised a refund because of the issues, but once I followed up, I was effectively abandoned. There is no way to speak to a real person by phone—you’re routed to an AI agent and then disconnected. No escalation. No accountability. After multiple attempts to resolve this, the only way I could get a response from JustCall was by filing a chargeback. That should never be necessary for a paying customer, especially one who’s been with the company for years. Because of the lack of support and follow-through, I will be cancelling my services. I cannot recommend JustCall to businesses that need reliable call handling or responsive customer support.

#### Vendor response

Hi there, thanks for reaching out and sharing your feedback. We are sorry to hear about the frustration regarding your renewal and the experience you had with our support team. Dealing with charges on an account that has been inactive is understandably stressful, especially when it feels like the response you received was too rigid. While we are glad to hear the CRM integration worked well for your team, it is clear the service side of things did not meet that same standard. We aim to lead with empathy and common sense, and it is disappointing to know we missed the mark in your case. We would like to take another look at your account to see how we can reach a better resolution. Please reach out to us at support@justcall.io so we can personally look into this for you.

Replied April 2026

---

### Money Hungry over Customer Satisfaction

- Overall rating: 1/5
- Reviewer: Verified Reviewer
- Verified reviewer: Yes
- Industry: Real Estate
- Company size: 11-50 employees
- Product usage: Used daily for less than 2 years
- Reviewed: January 2026
- Review source details: This review was submitted organically. No incentive was offered

I rarely leave negative reviews, but this experience warrants it. JustCall has made it very clear that they prioritize keeping customer money over customer experience or common-sense resolution. I had an account tied to an email that had been sunset. The account itself had been inactive for roughly 18 months and was not being used by my team. Upon logging in to formally cancel the subscription, I discovered that a recent renewal had gone through, resulting in nearly $2,000 in charges for a product that was not active or in use. I reached out to customer support to discuss the situation in good faith, expecting at least a conversation or partial resolution. Instead, I was met with an extremely rigid, policy-only response, with zero empathy, no willingness to review the inactivity, and no effort to find a fair outcome. The stance was essentially: policy is policy, regardless of circumstances. Having worked in tech sales and SaaS myself, I find this approach disappointing and outdated. Strong companies empower their teams to apply judgment and retain long-term customers — not hide behind black-and-white policies to deny reasonable refund requests. As a result of this experience: •We will not be returning to JustCall as our company continues to grow •I am sharing this experience so other teams can make an informed decision The only positive I can point to is their integration capabilities, which my team did like. Unfortunately, integrations alone do not outweigh subpar customer service and a poor customer-first mindset. I strongly recommend that anyone considering JustCall evaluate alternative dialers. Based on this experience, I would sooner direct teams toward Batch Dialer or MoJo, where customer support and flexibility are far better aligned with modern SaaS expectations. Buyer beware — if something goes wrong, do not expect flexibility or advocacy from their support team.

#### Ratings breakdown

- Ease of use: 3/5
- Value for money: 1/5
- Customer support: 1/5
- Functionality: 2/5

#### Pros

The integration to CRM was easy to setup and not the issue. Aside from that, it was a standard dialer similar to others

#### Cons

They prioritize money over customer experience. I had a renewal of a subscription that was inactive for nearly 9 months, and when I cancelled and tried to get a refund afterwards, they told me no over 8 different communications. They have 0 customer service priority and due to that, I recommend any other dialer.

#### Vendor response

Hi there, thanks for reaching out and sharing your feedback. We are sorry to hear about the frustration regarding your renewal and the experience you had with our support team. Dealing with charges on an account that has been inactive is understandably stressful, especially when it feels like the response you received was too rigid. While we are glad to hear the CRM integration worked well for your team, it is clear the service side of things did not meet that same standard. We aim to lead with empathy and common sense, and it is disappointing to know we missed the mark in your case. We would like to take another look at your account to see how we can reach a better resolution. Please reach out to us at support@justcall.io so we can personally look into this for you.

Replied April 2026

---

### Frustrating Compliance Process, Refusal to refund for services not rendered

- Overall rating: 1/5
- Reviewer: Drew H.
- Verified reviewer: Yes
- Industry: Accounting
- Company size: Self-Employed
- Product usage: Used daily for less than 6 months
- Reviewed: April 2026
- Review source details: This review was submitted organically. No incentive was offered

The compliance process was overly lengthy and burdensome, taking over a month without resulting in service activation. Despite this, we were required to pay for a subscription up front, only to be informed at the end of the compliance process that we would not receive phone service. JustCall refused to refund the full amount, offering only a pro rata refund for the unused months. Additionally, the service was never used because we couldn't exit the compliance phase due to their strict requirements. Their process was disappointing: we incurred expenses for a service we never received, and, more importantly, they wasted a significant amount of our time without providing any service.

#### Ratings breakdown

- Ease of use: 5/5
- Value for money: 1/5
- Customer support: 1/5
- Functionality: 4/5

#### Pros

The user dashboard, user settings, and initial company configuration were user-friendly and easy to navigate.

#### Vendor response

Thanks for sharing this, Drew. We are really sorry the compliance process stalled and that the refund side of things has been so frustrating. Paying for a service you couldn't actually use is a bad experience, and we want to make it right. Please reach out to us at support@justcall.io so we can personally look into this for you.

Replied April 2026

---

### Avoid Justcall

- Overall rating: 1/5
- Reviewer: Ross P.
- Verified reviewer: Yes
- Industry: Construction
- Company size: 2-10 employees
- Product usage: Used daily for less than 2 years
- Reviewed: November 2025
- Review source details: This review was submitted organically. No incentive was offered

We were long time customers of justcall and decided to upgrade our account. After upgrading, we realized it did not contain the features we were looking for. When we emailed them 1 day after signing, they sent a lengthy email threatening their legal team to get involved after rendering 0 services. Unethical company and clearly desperate for money, wouldn't trust them ever again and went with a competitor after this experience.

#### Ratings breakdown

- Ease of use: 1/5
- Value for money: 1/5
- Customer support: 1/5
- Functionality: 1/5

#### Pros

the application had a lot of features that are similar to competitors in their industry, These features worked for the most part

#### Cons

Very aggressive sales process with lacking fulfillment team. They will try to pressure you with their legal team if something doesn't go your way

#### Vendor response

We're truly sorry to hear about your experience, Ross. I understand how frustrating this must have been, especially after being a long-time customer. We take all feedback seriously, and we genuinely regret that JustCall has been a source of frustration for you. This is not the experience we want anyone to have. We would love the chance to make things right. Could you please reach out to us directly at help@justcall.io with some more details about the issues you've been facing? Our team is standing by to work with you to troubleshoot the problems and improve your experience.

Replied November 2025

---

### Game Changer

- Overall rating: 5/5
- Reviewer: Ty T.
- Verified reviewer: Yes
- Industry: Financial Services
- Company size: 11-50 employees
- Product usage: Used daily for less than 2 years
- Reviewed: October 2022
- Review source details: This reviewer was invited by us to submit an honest review and offered a nominal incentive as a thank you.

We have absolutely loved using Justcall and it has allowed us to grow our business tremendously.

#### Ratings breakdown

- Ease of use: 5/5
- Value for money: 5/5
- Customer support: 5/5
- Functionality: 5/5

#### Pros

The way JustCall integrated with Zoho made it a no brainer for us. I know a few different phone systems "integrate" with Zoho but not like this.

#### Cons

I don't love that we constantly have to pay for more texts and more minutes. I wish there was a way to just include that in the plan.

#### Reasons for choosing JustCall

Setup support and crm functionality

#### Reasons for switching to JustCall

Cost kept changing and it was not functioning properly with our CRM. Their support was not super helpful.

#### Vendor response

Hi Ty, Thank you for taking the time to leave us a review. We appreciate your feedback and are pleased to hear that you're enjoying our product. With respect to the feedback could you kindly explain this in detail over a mail? Thank you.

Replied November 2022

---

### Tight integration with Copper and Zapier

- Overall rating: 5/5
- Reviewer: David M.
- Verified reviewer: Yes
- Industry: Airlines/ Aviation
- Company size: 2-10 employees
- Product usage: Used daily for less than 2 years
- Reviewed: July 2019
- Review source details: This reviewer was invited by us to submit an honest review and offered a nominal incentive as a thank you.

We rely 100% on JustCall now. We had used Aircall previously and in another life, we used Skype. JustCall is the most complete solution for our tech stack and setup. Their support team is a key to ongoing satisfaction and prices are reasonable given the functionality provided.

#### Ratings breakdown

- Ease of use: 4/5
- Value for money: 5/5
- Customer support: 5/5
- Functionality: 4/5

#### Pros

We selected JustCall because of its native integration with Copper CRM. We have found that also integrates easily with Zapier and the team does have a range of other native integrations that are useful. Since using JustCall we have found the Support team to be very responsive, available and effective in their support. The Support is 10/10. What we also like is that JustCall is always releasing new features. Not all of them are applicable to our use case but it shows that the team is proactive and on the ball.

#### Cons

We implemented JustCall early on and at the time it was a bit buggy which was frustrating. However the Support response was very fast and attentive and the team would work out practical solutions. We find the app very stable now.

#### Reasons for switching to JustCall

JustCall has better integration with Copper CRM

---

### Just a call away

- Overall rating: 3/5
- Reviewer: Jay N.
- Verified reviewer: Yes
- Industry: Construction
- Company size: Self-Employed
- Product usage: Used weekly for less than 6 months
- Reviewed: May 2025
- Review source details: This reviewer was invited by us to submit an honest review and offered a nominal incentive as a thank you.

#### Ratings breakdown

- Ease of use: 3/5
- Value for money: 1/5
- Customer support: 2/5
- Functionality: 3/5

#### Pros

I love the best clarity of keeping the call as good as a your cell phone.. great on text now or later options

#### Cons

I really don’t like that you have to pay for every add-on the costly is very expensive for this app!

---

### It is a company that listens to the needs of its users

- Overall rating: 5/5
- Reviewer: Verified Reviewer
- Verified reviewer: Yes
- Industry: Information Technology and Services
- Company size: 51-200 employees
- Product usage: Used daily for less than 12 months
- Reviewed: July 2024
- Review source details: This reviewer was invited by us to submit an honest review and offered a nominal incentive as a thank you.

It is a good telephony solution, it comes with integration to different CRMs, making it easier to record information and maintain control over the number of contacts. You have the ability to listen to your calls and view data such as the number of calls per day

#### Ratings breakdown

- Ease of use: 5/5
- Value for money: 5/5
- Customer support: 3/5
- Functionality: 4/5

#### Pros

Whenever I need assistance with an error or bug within the platform, they try to resolve it in the best way possible. It is easy to use, practical, and very intuitive I have used their AI integration a few times since it is part of a more expensive plan, but it offers several advantages and conveniences for call summaries and note-taking, as well as various interesting data points.

#### Cons

The support team is from another country, and it is only possible to communicate with them in English. Despite this, communication is often complicated because none of them are native English speakers, so I sometimes feel that they don't understand what I mean or that they respond with things unrelated to my request

---

### Unauthorised charging and short refunds. Locked out of account with credits bought and paid for.

- Overall rating: 1/5
- Reviewer: Matthew F.
- Verified reviewer: Yes
- Industry: Financial Services
- Company size: 1001-5000 employees
- Product usage: Used daily for more than 2 years
- Reviewed: July 2023
- Review source details: This review was submitted organically. No incentive was offered

A nightmare! I lost weeks of time and thousands in generally predictable income. I wish I would have got hands on earlier. The thousands spent without first hand dealing with them. I wish I did it years ago. I am excited to cut costs and work with a company that does not allow there staff to act like this.

#### Ratings breakdown

- Ease of use: 1/5
- Value for money: 1/5
- Customer support: 1/5
- Functionality: 2/5

#### Pros

for the 4 times I got to use it the mass text. And even though I never got a chance to use it the AI bot sounds interesting but. Other then that I liked looking for a new company that will respect all levels of business not just what it looks like at face value.

#### Cons

CUSTOMER SERVICE! Rude and condescending. repackaged standard offers as ways of trying to fit a categoric failure. I felt like I was being pitched by cons. and the con was horrible at cons.

#### Reasons for choosing JustCall

I seen teams and individuals create and use accounts. Truth be told it was being used before I had gotten into this company as far as I did. But I had no need or interest of ever using it. Now that I have I am glad I did real eye opener for me. I will be talking to the owner partner about all of this at lunch on sunday. Who knows

---

### Just A Click

- Overall rating: 5/5
- Reviewer: Iris Gerald C.
- Verified reviewer: Yes
- Industry: Telecommunications
- Company size: 1001-5000 employees
- Product usage: Used daily for less than 2 years
- Reviewed: June 2024
- Review source details: This reviewer was invited by us to submit an honest review and offered a nominal incentive as a thank you.

More confident to provide data and info to the customer and client.

#### Ratings breakdown

- Ease of use: 5/5
- Value for money: 5/5
- Customer support: 5/5
- Functionality: 5/5

#### Pros

Friendly user tool, everything you need are in there, with Just A Click

#### Cons

The adjustment or rewinding call, lol (suggestion instead of circle, make it straight lol)

---

### JustCall May be Just What you Need

- Overall rating: 4/5
- Reviewer: Nick N.
- Verified reviewer: Yes
- Industry: Publishing
- Company size: 11-50 employees
- Product usage: Used daily for more than 2 years
- Reviewed: July 2024
- Review source details: This reviewer was invited by us to submit an honest review and offered a nominal incentive as a thank you.

#### Ratings breakdown

- Ease of use: 4/5
- Value for money: 4/5
- Customer support: 4/5
- Functionality: 5/5

#### Pros

Plenty of features, all combined into a single platform. Customer service is typically quick to respond, although can take a few hours in some days. Features provided are usually not available in many other similar products and competitors, such as live monitoring for example, or bulk SMS.

#### Cons

High cost. Every call, text, whether incoming or outgoing, costs money and is counted towards your monthly bill with JustCall. Use of features is not as easily accessible or understandable, mainly because of less demand in some features, but also because of the technology used to implement those features with your CRM. Such as individual CRM integrations rather than full and general integrations that cover everything through a single account.

---

### Powerful and Flexible

- Overall rating: 5/5
- Reviewer: Joshua A.
- Verified reviewer: Yes
- Industry: Facilities Services
- Company size: 51-200 employees
- Product usage: Used daily for more than 2 years
- Reviewed: September 2022
- Review source details: This reviewer was invited by us to submit an honest review and offered a nominal incentive as a thank you.

#### Ratings breakdown

- Ease of use: 5/5
- Value for money: 5/5
- Customer support: 5/5
- Functionality: 5/5

#### Pros

A high level of customization for team organization and call routing. Many add-on features constantly enhance the experience. Support staff that are responsive and reliable.

#### Cons

Some of the add-on feature pricing was unexpected at times. There are also features that I would only want to apply to parts of my team, but I often did not have the ability to apply them to a given group.

#### Reasons for switching to JustCall

A lack of team Colaboration functionality

#### Vendor response

Hi Joshua, It's always thrilling to get feedback from our clients, especially such amazing reviews that keep us going. We strive every day to make the lives of (sales/support teams) easier and it's encouraging to hear when we've been successful. With respect to the feedback, could you kindly explain this in detail over a mail? Please share details about the issue at help@justcall.io and we'll get back to you at the earliest.

Replied October 2022

---

### Its does the job

- Overall rating: 4/5
- Reviewer: Rod R.
- Verified reviewer: Yes
- Industry: Health, Wellness and Fitness
- Company size: 51-200 employees
- Product usage: Used daily for less than 2 years
- Reviewed: August 2023
- Review source details: This reviewer was invited by us to submit an honest review and offered a nominal incentive as a thank you.

#### Ratings breakdown

- Ease of use: 4/5
- Customer support: 4/5
- Functionality: 4/5

#### Pros

I like the bulk texting, I wish it was a bit easier to schedule stuff out for bulk also but it does the job.

#### Cons

It is slow, If I am sending text 20 at a time it can take 3 or 4 mins to do it and if one doesn't send it stops everything else after that

#### Vendor response

Thanks for sharing your thoughts, Rod! Glad to hear you like the bulk texting feature. We hear you on the scheduling aspect and acknowledge the speed issue. We're actively working to make it more efficient for you. If you have more insights or suggestions, feel free to drop us a line. Appreciate your feedback!

Replied January 2024

---

### Just Call review

- Overall rating: 5/5
- Reviewer: Andrew M.
- Verified reviewer: Yes
- Industry: Telecommunications
- Company size: 51-200 employees
- Product usage: Used daily for less than 2 years
- Reviewed: August 2022
- Review source details: This reviewer was invited by us to submit an honest review and offered a nominal incentive as a thank you.

So far, this experience has been pleasant; we can set up our numbers, the toll-free, and the excellent connectivity.

#### Ratings breakdown

- Ease of use: 5/5
- Value for money: 5/5
- Customer support: 3/5
- Functionality: 4/5

#### Pros

Just call has helped us to manage our sales call and also to forward calls from inbound pool numbers and choose which one will determine the call, we can find calls quickly, and the call log will always be easy to locate a call by name or phone number, which is pretty helpful to see our sales leads

#### Cons

The call does not have a Zendesk integration, and because the sales team got calls over Just call and our Support team over ZD, we have found it hard to transfer the call between calling systems with a ticket

#### Vendor response

Hey Andrew, Thank you for taking the time to leave us a review. We really appreciate your feedback and are pleased to hear that you're loving our product. JustCall does have Zendesk integration available and many of our customers use the integration. We would be glad to show you how the integration works. Can you please write us at help@justcall.io or use our live chat support to get on a call with our team :)

Replied August 2022

---

### Easy to use and very good product.

- Overall rating: 5/5
- Reviewer: Kevin P.
- Verified reviewer: Yes
- Industry: Information Technology and Services
- Company size: 51-200 employees
- Product usage: Used daily for more than 2 years
- Reviewed: August 2023
- Review source details: This reviewer was invited by us to submit an honest review and offered a nominal incentive as a thank you.

#### Ratings breakdown

- Ease of use: 4/5
- Value for money: 5/5
- Customer support: 2/5
- Functionality: 5/5

#### Pros

Easy to connect with customer for sales.

#### Cons

Customer service is not good. It's hard to get someone online and late on giving solution.

#### Vendor response

Thanks for your kind words about our product, Kevin! We're thrilled to hear it's been easy for your sales connections. We're sorry to hear about the challenges with our customer service. We value your feedback and are actively working on improving our response times to provide better support.

Replied January 2024

---

### Nickles and Dimes

- Overall rating: 5/5
- Reviewer: Mike T.
- Verified reviewer: Yes
- Industry: Commercial Real Estate
- Company size: Self-Employed
- Product usage: Used daily for less than 6 months
- Reviewed: April 2024
- Review source details: This reviewer was invited by us to submit an honest review and offered a nominal incentive as a thank you.

Meh. Switched to SMRTPhone which, for my purposes, is much more integrated and user friendly. It is far more cost effective that Just Call. Sadly, the product was OK, but they really need to come up with other options for Solopreneurs. Say, a charge for ala cart integrations.

#### Ratings breakdown

- Ease of use: 4/5
- Value for money: 2/5
- Customer support: 3/5
- Functionality: 3/5

#### Pros

The system and phone app work well. Call quality was good.

#### Cons

Advertises that it integrates with various CRMs. That is only true at the second level of service which requires two users. As an individual user that was a waste of money, but I tried it until I found that to get FULL integration with my CRM (Podio), I had to upgrade once more to the third level and pay for multiple users. I cancelled. Service was OK, though not sure they really kept close track or understood all my questions. The las person I spoke to before cancelling, tried to argue with me about what I experienced. That was pretty pathetic.

#### Reasons for choosing JustCall

I ended up cancelling Just Call. It was a toss-up on the surface between it and SMRTPhone. I made the wrong choice and ended up back to SMRTPhone.

#### Vendor response

We are very sorry you had to go through these issues, Mike! Its definitely not the experience we hope to offer. Apologies! We're glad you found a solution that works well for you with SMRTPhone. We wish you the best of luck in your endeavors.

Replied May 2024

---

### Simple call app

- Overall rating: 4/5
- Reviewer: Manuel Z.
- Verified reviewer: Yes
- Industry: Telecommunications
- Company size: 1001-5000 employees
- Product usage: Used daily for less than 6 months
- Reviewed: September 2023
- Review source details: This reviewer was invited by us to submit an honest review and offered a nominal incentive as a thank you.

It's okay, not the best phone app but I can see they are making updates and constantly developing it which will eventually have all the features one would require.

#### Ratings breakdown

- Ease of use: 5/5
- Customer support: 5/5
- Functionality: 3/5

#### Pros

It's easy to make calls and input the number you are calling.Also it always informs you the time zone of the client you are calling

#### Cons

I really don't like the filter for the call logs, there is none. You have to go back page per page, you can't search a specific number, email or date.

#### Vendor response

Thanks a bunch for sharing your experience, Manuel! We're thrilled you find it easy to make calls and appreciate the time zone feature. We hear you about the call logs filter and understand the inconvenience. We're actively working on updates to enhance this aspect and provide a smoother experience. Your understanding and feedback mean a lot to us. If there's anything specific you'd like to see or discuss, we're all ears. Cheers!

Replied January 2024

---

### Great phone service and support!

- Overall rating: 5/5
- Reviewer: Darie O.
- Verified reviewer: Yes
- Industry: Hospitality
- Company size: 2-10 employees
- Product usage: Used daily for less than 6 months
- Reviewed: September 2022
- Review source details: This reviewer was invited by us to submit an honest review and offered a nominal incentive as a thank you.

I've used JustCall in a previous company and recommended it as a business consultant for this client when upgrading their reservations system. I love the quick response with customer service and the wonderful customer support agents. They will work diligently to solve any problems you have, every time!

#### Ratings breakdown

- Ease of use: 5/5
- Value for money: 4/5
- Customer support: 5/5
- Functionality: 5/5

#### Pros

It's easy to install and get up and running and very user friendly.

#### Cons

We use this with ONE user only, so a lot of the other integrations and options clutter the dashboard.

#### Reasons for choosing JustCall

Nextiva was the first option, however once the sale was made, there was zero follow up to help get it set up. Never used it once and was charged and had to go through a long refund process. With Ring Central, I never used this, just decided to go back to JustCall after Nextiva, as I am familiar with how it works overall and knew the customer support was exceptional.

#### Vendor response

Hi Darie, It's always thrilling to get feedback from our clients, especially such amazing reviews that keep us going. We strive every day to make the lives of (sales/support teams) easier and it's encouraging to hear when we've been successful. Thank you for taking the time to share this with us. It means a lot to our team. You can follow our latest product updates here - https://justcall.io/updates/

Replied October 2022

---

### JustCall - Fantastic Organizational Communication Tool

- Overall rating: 5/5
- Reviewer: Terri G.
- Verified reviewer: Yes
- Industry: Non-Profit Organization Management
- Company size: 11-50 employees
- Product usage: Used daily for less than 2 years
- Reviewed: April 2024
- Review source details: This review was submitted organically. No incentive was offered

#### Ratings breakdown

- Ease of use: 5/5
- Value for money: 5/5
- Customer support: 5/5
- Functionality: 5/5

#### Pros

Our organization captures all phone communication through JustCall's integration with our CRM. The integration allows me to call or text contacts directly from the CRM without typing in a number. This is a true timesaver! Additionally, JustCall's reliability is impressive. Calls are clear and never dropped.

#### Cons

If JustCall could create, save, and share texting templates to send to contacts quickly, it would be near perfect!

#### Vendor response

Thanks a bunch, Terri for these amazing words. It truly made our day! Cheers!

Replied May 2024

## More reviews

[Next reviews](https://www.softwareadvice.com/call-center/justcall-profile/reviews/?page=2)

---

JustCall Reviews, Pros and Cons - 2026 Software Advice